maanantai 3. helmikuuta 2014

Pieni ahdistus ..

Olen tässä ollut jokusen vuoden työttömänä ja yksinäisenä oman terveyteni vuoksi. Kun en ole pystynyt masennuksen ja muiden oireiden takia aloittamaan mitään minua kiinnostavaa työtä tai koulua. Haluaisin kovasti työskennellä eläinten parissa ja olla eläinten kasvattaja, se ei nyt vain ole mahdollista.  Olisi ihanaa kasvattaa kissoja ja olla eläinkaupassa töissä. Kyllä mua muutkin asiat kiinnostaa. Esimerkiksi somistaja ja sisustukseen liittyvät asiat. Ravinto asiat myös kiinnostaa. Joskus kun rohkaistun niin aion hakea kouluun! Pitäisi vaan luottaa itseeni ...Uskaltaa enemmän...
Sitten sisustus ja remontti asioihin:D Eteinen on edelleen kesken! Lattia saatiin vihdoinkin ja maalaukset. Vielä uudet listat,naulakko,kenkähylly...viime silaukset tietenkin..
Ei vielä ole kuvauskelpoinen. No pikku hiljaa se valmistuu:)
Nyt on ollut jo jonkun aikaa ihan uusi sisustus. Tässä kuvia olkkari/ruokailu tilasta.

















2 kommenttia:

  1. No pahus. Enpä olis ruudun tältä puolen arvannut tuota masennusasiaa :(. Voi kun osaisin jotenkin vähän ees piristää.
    Ootko koskaan ajatellut sellaista, että voisit ottaa ihmisten lemmikkejä hoitoon vaikkapa lomamatkojen ajaksi? Täällä meilläpäin ainakin sellaiselle on kovaa kysyntää ja yhden mun kaverin tytär (vasta 15-vuotias) oli laittanut hellyttäviä ilmoituksia kauppiojen ilmoitustauluille, missä ilmoitti, että ottaa mielellään kaneja ja marsuja hoitoon :). Ja saikin.

    Jos vaan mitenkään osaisin, niin täältä kyllä lähettäisin (ja just nyt lähetänkin) sulle kaiken mahdollisen etärohkeuden, että uskaltaisit lähteä toteuttamaan jotain haavettasi ja hakeutumaan sopivaan kouluun. Olen ihan varma, että onnistut!

    Jaa niin. Meinas unohtua sanoa, että sun koti on niin mukavan kotoisan oloinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mukavasta kommentista.:) Joo vähän tuollaista ollut nyt. Olen miettinyt ja minulla onkin sellaisessa kun Tendea niin ilmoitus, että voisin hoitaa eläimiä, mutta en sielläkään vielä uskaltanut ottaa ihmisiin yhteyttä.
      Harmittaa tämä tilanne. Pitäisi nyt vaan rohkaistua.:)) Ja kiitos vielä kotini kehuista<3 :>

      Poista

LinkWithIn

Blog Widget by LinkWithin