perjantai 3. huhtikuuta 2015

Kaunis Uni..

Tänään aamulla tapahtui jotain ihmeellistä, kun heräsin..
Heräsin kello 10:48 ja olin laittanu herätyksen 10:50... mutta heräsin siihen kun itkin...
Näin kauniin unen minulle todella rakkaasta ja tärkeästä koirasta, joka on nyt paremmassa paikassa.

Unessa rakas Roxyni oli minun kanssani koko ajan ja seurasi minua katsoen välillä silmiin ja teimme
yhdessä niitä asioita, mitä joskus olimme tehneet, kun Roxy vielä eli.

Roxy oli siis sekarotuinen koira, jonka me adoptoimme, kun asuimme perheeni kanssa Portugalissa vuonna 2001.  Olin silloin 12 vuotias ja Roxy kuoli, kun olin 24-vuotias.
Viimeisin näkeminen meillä oli vuonna 2013. Olin silloin portugalissa ja viimeisenä yönä, ennen lähtöni takaisin Suomeen nukuimme Roxyn kanssa vierekkäin ja minusta tuntui , kuin se olisi sanonut hyvästi..tietäen , että sillä ei ollut enää kauan elinaikaa..

Roxy oli mahtava koira ja rakastan sitä koiraa aina <3
 Suomessa :)







Yhteiset lenkit. <3


Roxyn kaunis hauta <3



                                                       ROXYN MUISTO VIDEO



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithIn

Blog Widget by LinkWithin